Název:
Vliv nábytkových katalogů na nákupní rozhodování spotřebitele
Autoři:
Dvořák, František Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Dvořák, F. Vliv nábytkových katalogů na nákupní rozhodování spotřebitele. Brno 2018. Bakalářská práce. Mendelova univerzita, Lesnická a dřevařská fakulta, Ústav nábytku, designu a bydlení. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Tato bakalářská práce se zabývá vlivem nábytkových katalogů na nákupní rozhodování spotřebitele. Jejím cílem je zhodnotit současné katalogy a vyhodnotit jejich vliv na spotřebitele. Součástí je výzkum spotřebitelského chování při nákupu nábytku. Ve vlastní práci je práci využíván eye-trackingový výzkum a hloubkový rozhovor. Katalogy jsou různě modifikovány a za pomocí eye-trackingového výzkumu je hodnocena změna pozornosti oproti originální podobě katalogu. Hloubkový rozhovor primárně slouží k pochopení spotřebitele při nákupním rozhodování u nábytku. Na základě získaných výsledků, jsou předložena doporučení pro praxi.Dvořák, F. Influence of furniture catalogs on consumer decision making. Brno 2018. Bachelor thesis. Mendel University, Faculty of Forestry and Wood Technology, Department of Furniture, Design and Housing. Supervisor Ing. Stanislav Mokry, Ph.D. This bachelor thesis deals with influence of furniture catalogs on consumer decision making. Its aim is to evaluate current catalogs and evaluate their impact on consumers. Part of this is research into consumer behavior when purchasing furniture. This work uses eye-tracking research and in-depth interviews. The catalogs are modified in various ways and eye-tracking research evaluates the change of attention over the original form of the catalog. In-depth interviewing primarily serves to understand the consumer's purchasing decisions about furniture. On the basis of the results obtained, recommendations for practice are presented.
Klíčová slova:
eye-tracking; katalog; nábytek; respondent; výzkum