Název:
Návrh marketingové strategie nábytkářské firmy
Autoři:
Kalčíková, Gabriela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie brněnské firmy Resa, spol. s.r.o. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou formou rešerše popsány hlavní pojmy, týkající se marketingu. Jde například o marketingový mix, marketingové plánování, komunikaci a je zde zahrnuta i krátká historie této problematiky. V praktické části je za pomocí poznatků z předchozí kapitoly rozebrán současný stav vybraného podniku, jednotlivé části marketingového plánu a jsou zde také zpracovány výsledky dotazníkového šetření. Ze zjištěných skutečností následně vychází návrh na inovaci, respektive návrh nové marketingové strategie, která je cílem práce.This diploma thesis deals with the design of markting strategy of the Brno company Resa, spol. s.r.o. The thesis is divided into two main parts. In theoretical part, there the main concepts relating to marketing are described by research form. These include marketing mix, marketing planning, communication, and a brief history od this issue. In the practical part, there the current state of selected company, the individual parts of the marketing plan and the results of the questionnaire survey are analyzed. From the findings subsequently proposal is based for innovation, or more precisely designing a new marketing strategy, which is the goal of the thesis.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; marketingový plán; nábytek; online marketing; PESTLE analýza; strategie; SWOT analýza