Název:
Marketingový průzkum názoru veřejnosti na rozsah a intenzitu využívání krajiny ve Zlínském kraji
Autoři:
Holzner, Petr Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je marketingový průzkum názoru veřejnosti na rozsah a intenzitu využívání krajiny ve Zlínském kraji. Konkrétněji se práce zabývá míněním veřejnosti o využití zemědělské půdy, veřejné a soukromé zeleně a také o rybolovu, lesnictví, myslivosti, podpoře bioenergií a ochraně přírody. Názory občanů byly zjišťovány pomocí dotazníků a výsledky byly zpracovány do tabulek a grafů. Z výsledků vyplývá, že lidé ve Zlínském kraji se obecně zajímají o krajinu kolem sebe a o jejím využití. Obyvatelé menších měst a vesnic se více zajímají o využití zemědělské půdy, lesnictví a myslivosti. Naopak lidé žijící ve městech řeší převážně problematiku využití městské zeleně.The aim of the thesis is a marketing survey of public opinion on the extent and intensity of landscape utilization in the Zlín region. More specifically, we deal with public confusion about land use, public and private greenery, and fisheries, forestry, nesting, bioenergy and nature conservation. Citizen's views were identified using questionnaires and the results were processed into tables and charts. The results show that people in the Zlin region are generally interested in the landscape around itself and its use. Residents of smaller towns and villages are more interested in using land, forestry and hunting. People living in cities, on the other hand, deal mainly with the issue of urban greening.
Klíčová slova:
lesnictví; myslivost; národní parky; rybolov; soukromá zeleň; veřejná zeleň; využití krajiny; zemědělská půda; Zlínský kraj