Název:
Singltrek jako střet vlastníka a uživatele - případová studie Singltrailu Moravský kras
Autoři:
Procházková, Nikola Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá zhodnocením vnímání lesních stezek pro cyklistiku, známých jako singltreky, konkrétně na území obce Jedovnice. První část práce vysvětluje pojmy jako je turismus, cykloturismus, singltrek. Práce se zabývá teoretickým ukotvením marketingu, sloužící jako metodický podklad k praktické práci. Uplatnění marketingových nástrojů je zkoumáno na příkladu projektu Singletrail Moravský kras. Práce také popisuje implementaci a výsledky jednotlivých nástrojů marketingu. Výsledky byly zpracovány na základě dotazníkového šetření mezi ná vš tě vníky lesních stezek Singletrailu Moravský kras Jedovnice, a k porovnání také mezi studenty a zaměstnanci Mendelovy univerzity v Brně.This thesis deals with evaluation of perception of forest paths for cycling, known as singletrack, located in the village called Jedovnice. In the first part, the concepts of terms such as tourism, cycletourism and singletrack are explained. The application of marketing tools is examined on the example of the project Singletrail Moravian Karst. The thesis also describes the implementation and results of the individual marketing tools. The results were processed on the basis of a questionnaire survey among visitors of forest trails of Singletrail Moravian Karst for comparison also among students and employees of Mendel University in Brno.
Klíčová slova:
cykloturismus; marketing cestovního ruchu; Mendelova univerzita v Brně; Singletrail Moravský kras; singltrek; terénní cyklistika; turismus