Název:
Povědomí českých spotřebitelů o demarketingu
Autoři:
Klíma, Boris Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na demarketing a prověření povědomí o výskytu tohoto nástroje u českých spotřebitelů, konkrétně u akademické obce Mendelovy univerzity. V první části bakalářské práce je uvedena teoretická část, která je nezbytná k pochopení vybraného tématu. Ve druhé, praktické části, se nachází rozbor povědomí českých spotřebitelů o demarketingu.This bachelor thesis is focused on demarketing, mostly knowledge of czech consumers about demarketing, specifically knowledge of acadamic community of Mendel university. In the first part are mentioned theoretic facts, which are important to know to get an exact view at demarketing. In the second part of thesis is added an analysis of knowledge about demarketing.
Klíčová slova:
demarketing; historie marketingu; marketing; marketingová strategie; marketingové nástroje; nástroje demarketingu; snižování poptávky