Název:
Marketingová strategie atletického klubu
Autoři:
Fišer, Tomáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] FIŠER, T. Bakalářská práce je zaměřena na mapování současné marketingové situace atletického oddílu AK AHA Vyškov, z.s. a následném vytvoření nové marketingové strategie. Hlavní cíl práce byl dosažen pomocí analýzy vnitřního i vnějšího okolí subjektu, která zajistila potřebné informace. Práce se následně soustředila na sumarizaci těchto dat a vytvořila doporučujících opatření. Tato opatření svou praktickou implementací umožnila dosažení vytyčených cílů.FIŠER, T. The bachelor thesis is focused on mapping the current marketing situation of athletic club AK AHA Vyškov, z.s. and then creating a new marketing strategy. The main goal of the work was achieved by analyzing the internal and external environment of the subject, which provided the necessary information. The work then focused on summarizing these data and making recommendations. These measures, through their practical implementation, have enabled the achievement of the objectives.
Klíčová slova:
atletika; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; prostředí subjektu; situační analýza