Název: Analýza marketingového mixu ve firmě Pleas a.s.
Autoři: Smělá, Jitka ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce přibližuje a hodnotí jednotlivá ?P? marketingového mixu ve firmě Pleas a.s.. Nejprve charakterizuje jednotlivé složky marketingového mixu a snaží se nastínit možná řešení problému, který se týká distribuce. Na závěr je hodnocen chod firmy pomocí SWOT analýzy.
Klíčová slova: marketingový mix; Pleas a.s.; problém ohledně distribuce; SWOT analýza

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7610

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4210


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet