Original title:
Návrh strategie vstupu českého malého a středního podniku na rakouský trh
Translated title:
Proposal of an entrance strategy of czech medium company to an austrian market
Authors:
Zárybnická, Lucie ; Šlechtová, Jitka (advisor) ; Kačín, Radovan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Analýza postavení českého malého a středního podniku na českém trhu. Analýza konkurence v České republice a Rakousku. Zhodnocení stávacících možností podniku. Návrh strategie pro podnik Prádelna a čistírna Jihlava s.r.o., jak vstoupit na rakouský trh.Analysis of a position of a czech medium company on the czech market. Proposal of an entrance strategy of a medium company Prádelna a čistírna Jihlava, s.r.o. to an austrian market.
Keywords:
analysis of competition; proposal of strategy; small and medium business; SWOT analysis; analýza konkurence; malé a střední podniky; návrh strategie; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8188