Název:
Návrh strategie vstupu českého malého a středního podniku na rakouský trh
Překlad názvu:
Proposal of an entrance strategy of czech medium company to an austrian market
Autoři:
Zárybnická, Lucie ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Analýza postavení českého malého a středního podniku na českém trhu. Analýza konkurence v České republice a Rakousku. Zhodnocení stávacících možností podniku. Návrh strategie pro podnik Prádelna a čistírna Jihlava s.r.o., jak vstoupit na rakouský trh.Analysis of a position of a czech medium company on the czech market. Proposal of an entrance strategy of a medium company Prádelna a čistírna Jihlava, s.r.o. to an austrian market.
Klíčová slova:
analýza konkurence; malé a střední podniky; návrh strategie; SWOT analýza; analysis of competition; proposal of strategy; small and medium business; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8188