Original title:
Návrhy na zlepšení marketingového mixu vinařství
Translated title:
Proposals for Improvement in Winerie's Marketing Mix
Authors:
Sečka, Vojtěch ; Konečný, Zdeněk (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou současného marketingového stavu společnosti. Za pomoci několika jednodušších i složitějších analýz dojdeme k výsledkům, díky kterým se následně zhodnotí marketingové prostředí společnosti a navrhne se případná optimalizace marketingového postoje Zámeckého vinařství Bzenec s.r.o.
This bachelor thesis deals with the problems of the current marketing status of the company. With the help of several simple and more complex analyzes we get the results, with will then evaluate the company’s marketing environment and suggest optimalization of the marketing position of Zámecké vinařství Bzenec s.r.o.
Keywords:
marketing; marketing mix; SLEPT; SWOT analysis; marketing; marketingový mix; SLEPT; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/193178