Original title: Návrh na posílení firemních faktorů z pohledu hodnotové nabídky a zákaznických segmentů u vybrané společnosti
Translated title: The Proposal to Strengthen Company Factors from the Perspective of Value Proposition and Customer Segments in Selected Company
Authors: Beránek, Jan ; Zich, Robert (referee) ; Bumberová, Veronika (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: company development; factors of the company; value curve; value innovation; value proposition; firemní faktory; hodnotová inovace; hodnotová křivka; hodnotová nabídka; rozvoj společnosti

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/192050

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-416826


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2020-08-02, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share