host ::
přihlásit
Digitální repozitář
Hledej
Nový záznam
Nápověda
O repozitáři
Hlavní stránka
>
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Bakalářské práce
> Herní demo v Unity
Informace
Soubory
Název:
Herní demo v Unity
Překlad názvu:
Game Demo in Unity
Autoři:
Kocián, Kryštof
;
Chlubna, Tomáš
(oponent) ;
Milet, Tomáš
(vedoucí práce)
Typ dokumentu:
Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt:
[cze]
[eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace hry samotné.
The aim of this bachelor's thesis is to design and implement a game containing procedurally generated content in Unity. Inside you can find a summary of information about videogames, selected methods of procedural generation and a description of the design and implementation process of the game itself.
Klíčová slova:
3D hra
;
C#
;
herní design
;
herní engine
;
herní mechaniky
;
hledání cesty
;
hra
;
L-systém
;
Perlinův šum
;
počítačová hra
;
procedurální generování
;
Shader Graph
;
tahová hra
;
Unity
;
Unity3D
;
uživatelské rozhraní
;
3D game
;
C#
;
computer game
;
game
;
game design
;
game engine
;
game mechanics
;
L-system
;
path finding
;
Perlin noise
;
procedural generation
;
Shader Graph
;
turn-based game
;
Unity
;
Unity3D
;
user interface
Instituce:
Vysoké učení technické v Brně (
web
)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam:
http://hdl.handle.net/11012/191693
Trvalý odkaz NUŠL:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-416485
Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství
>
Veřejné vysoké školy
>
Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Bakalářské práce
Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.
Podobné záznamy
Není přiložen dokument
Exportovat ve formátu
DC
,
NUŠL
,
RIS
Sdílet