Název:
Simulace sněhových a ledových struktur
Překlad názvu:
Simulation of Snow and Ice Features
Autoři:
Čech, Ondřej ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá simulací vzniku ledovcových struktur, známých jako Kajícníci. Simulace je založena na matematickém modelu formování těchto struktur vytvořeném M. D. Betterton. Implementace je realizována v jazyce C++, výstupem je rastrový obrázek obsahující výškovou mapu ledové vrstvy, kterou lze vykreslit jako 3D objekt pomocí programu Blender.
This project focuses on simulation of formation of glaciers known as Penitentes. It is based on mathematical model of formation of these structures by M. D. Betterton. Implementation is done in C++ programming language, and the result is exported as bitmap image containing heightmap, which can be rendered using Blender.
Klíčová slova:
C++; Kajícníci; Ledovce; Penitentes; Simulace; C++; Glaciers; Penitentes; Simulation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191439