Název:
Analýza marketingových aktivit firmy Tchibo Praha, s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of marketing activities of Tchibo Praha, s. r. o.
Autoři:
Tvrdá, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kudrnová, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce pojednává o marketingových aktivitách firmy Tchibo Praha, spol. s r.o., která prodává na českém trhu nejen kávu, ale také rozvíjí specifický koncept prodeje spotřebního zboží. Práce obsahuje analýzu dosavadních marketingových aktivit firmy, po níž následuje průzkum trhu. Celá práce směřuje ke zhodnocení postavení firmy Tchibo Praha, spol. s r. o. na trhu kávy a zejména na trhu spotřebního zboží. Po odhalení jistých nedostatků jsou stanovena doporučení pro další rozvoj firmy.The diploma work deals with marketing activities of Tchibo Praha, spol. s r. o., selling not only coffee at the Czech market but also develops a specific concept of sale of consumer goods. The work includes the analysis of existing marketing activities of the company. The market research follows afterwards. The whole work is headed to evaluation of the Tchibo Praha position at the coffee market and especially at the consumer goods' market. After finding certain imperfections there are determined recommendations for further company development.
Klíčová slova:
marketing; marketingové aktivity; průzkum trhu; market research; marketing; marketing activities
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8163