Original title:
Prostor jako paradigma výuky
Translated title:
Teaching-space paradigm
Authors:
Kolomazníková, Pavla ; Vojtíšek, Jan (referee) ; Rozwalka, Szymon (advisor) Document type: Bachelor's theses
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury Abstract:
[cze][eng]
Cílem práce je přesun Fakulty architektury VUT, která svými prostorovými možnostmi nevyhovuje požadavkům pro budoucí studium. Návrh nové Fakulty architektury usiluje o vytvoření nového prostoru pro studenty architektury, který jim umožní různé možnosti komunikace, dostatečnou flexibilitu, diverzitu prostorů a nabídne jim stát se přímou součástí prostoru.
The main task of the project is moving the faculty of architecture to other place because of inconvnient requirements for the future education of students. The new Faculty tries to create a new space for students, which can offer them different types of communication, enough flexibility,, diversity of the space itself it gives them an opportunity to become the real part of the space.
Keywords:
Brno; education; faculty of architecture; space; students; Brno; fakulta architektury; prostor; studenti; vzdělání
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/190726