Original title:
Zavádění nového výrobku na trh (pořadač "One tip")
Translated title:
New product launch of lever arch file OneTip
Authors:
Kotrlová, Iva ; Koudelka, Jan (advisor) ; Petříčková, Margit (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tématem práce je zavedení nového pořadače OneTip na trh, cílem bylo zhodnotit správnost a vhodnost použitých marketingových nástrojů. V marketingových doporučeních jsou definovány kritické body projektu a návrh vlastního řešení.A main topic of thesis has been new product launch of lever arch file OneTip. The goal has been to evaluate propriety and correctness of marketing tools used. I defined crucial project points and set up my own solutions and proposals in marketing recommendation chapter.
Keywords:
innovation; marketing mix; new product launch; inovace; marketingový mix; zavedení nového výrobku
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8140