Original title:
Návrh komunikační strategie pro značku Telstar
Translated title:
Proposal of Communication Strategy for Brand Telstar
Authors:
Krusberská, Daniela ; Žaludová, Šárka (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V této práci jsou aplikovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a navrženy nástroje komunikačního mixu s využitím nových trendů jako součást konceptu komunikační strategie. Konečnému návrhu marketingové komunikace firmy předchází analýza obecného, oborového a vnitřního prostředí firmy a zhodnocení současného stavu.
In this thesis there is applied knowledge of marketing communication and is proposed communication mix with new trends as part of the concept of communication strategy. Final design of marketing communication had been preceding the analysis of general, occupational and internal environment of the company and evaluation of the current situation.
Keywords:
brand; brand awareness; brand equity; communication tools; marketing communication; Marketing mix; model of communication; hodnota značky; komunikační nástroje; marketingová komunikace; Marketingový mix; model komunikace; povědomí o značce; značka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/189083