Název: Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z
Překlad názvu: Perception of the Red Bull brand in the field of sports by generation Z
Autoři: Švrčinová, Ester ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: generace Z; hodnota značky; image značky; marketingový výzkum; Red Bull; vnímání značky; brand awareness; brand image; brand value; marketing research; Red Bull; Z generation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118007

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412211


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet