Název:
Marketingová komunikace neziskového projektu Tělocvik.online
Překlad názvu:
Marketing communication of a non-profit project Telocvik.online
Autoři:
Maroušková, Michaela ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace neziskového projektu Tělocvik.online Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení návrhu marketingové komunikace pro nově vzniklý projekt neziskové organizace tak, aby byl co nejvíce využitelný v praxi, oslovil zvolené cílové skupiny a splnil stanovené komunikační cíle. Metody: V diplomové práci bylo pro získání sekundárních dat využito metody analýzy textů a dokumentů a také analýzy interních video záznamů organizace. Dále byla provedena analýza konkurence a srovnání konkurentů dle předem daných kritérií. Pro sledování statistik a výsledků byla využita metoda monitoringu. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující kombinaci různých komunikačních nástrojů, zvolených dle možností neziskové organizace. Návrh komunikační kampaně byl sepsán na základě vypracované analýzy a bude východiskem pro zaměstnance organizace. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, situační analýza, sociální sítě, YouTube, Facebook, e-mailingTitle: Marketing communication of a non-profit project Telocvik.online Objectives: The aim of this work is to create a marketing strategy proposal for a brand-new product of a non-profit organization, in a way that attracts chosen targets groups and accomplishes set communication goals. The proposal should be put to a practical use by the organizations employees. Methods: Document and text analysis and also the analysis of internal video records were used in this thesis to get secondary data. A competition analysis was also made and was based on a comparison of subjects according to particular criteria. To follow up with statistics and results a monitoring method was used. Results: The outcome of this thesis is a proposal of marketing communication that includes a combination of marketing tools, chosen by given organizations possibilities. The proposal was created following each analysis and will be used as a guide for organizations employees. Keywords: communication mix, promotion, non-profit sector, situation analysis, social networks, YouTube, Facebook, e-mailing
Klíčová slova:
e-mailing; Facebook; komunikační mix; neziskový sektor; propagace; situační analýza; sociální sítě; YouTube; communication mix; e-mailing; Facebook; non-profit sector; promotion; situation analysis; social networks; YouTube