Original title:
Vnímání značky Akademie věd ČR
Translated title:
Brand perception of the Academy of Sciences of the Czech Republic
Authors:
Hanzlová, Radka Document type: Research reports
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Závěrečná zpráva je výstupem výzkumu „Vnímání značky Akademie věd ČR“. Zpráva zpracovává výsledky reprezentativního výzkumu, jehož cílovou skupinou byla populace obyvatel ČR starších 15 let. Sběr dat proběhl v termínu od 5. do 20. října 2019 metodou osobního dotazování tazatele s respondentem – kombinace CAPI a PAPI – na základě standardizovaného dotazníku. Celkem bylo dotázáno 1 021 respondentů vybraných kvótní metodou podle kraje, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání.The final report is the output of research regarding „ Brand perception of the Academy of Sciences of the Czech Republic“. The report presents the results of representative research, the target group for which was the population of the Czech Republic ages 15 and older. Data was collected between 5 and 20 October 2019 through personal questioning of respondents (a combination of CAPI and PAPI) based on a standardised questionnaire. A total of 1,021 respondents were questioned, and these individuals were selected using a quota method according to region, the size of the place of residence, age, and education level.
Keywords:
Czech Academy of Sciences; opinion; perception
Institution: Institute of Sociology AS ČR
(web)
Document availability information: Fulltext is available at the institute of the Academy of Sciences. Original record: http://hdl.handle.net/11104/0302917