Název: Řečová dovednost čtení jako instrument k nácviku kritického myšlení na 2. stupni základní školy a nižším stupni víceletého gymnázia.
Překlad názvu: Reading as an Instrument for Education of Critical Reading at Lower Secondary School Level
Autoři: Bromová, Renata ; Mánek, Bohuslav (vedoucí práce) ; Vraštilová, Olga (oponent) ; Šimonová, Ivana (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kritické myšlení|kritické čtení|čtenářská gramotnost|konstruktivismus|řečové dovednosti|klíčové kompetence|kurikulární dokumenty; Critical thinking|critical reading|literacy|constructivism|language skills|key competences|curriculum

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/111735

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-408498


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2019-12-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet