Název: Postoje pedagogů a rodičů k inkluzivnímu vzdělávání v programu Začít spolu
Překlad názvu: Attitude of teachers and parents toward inclusive education at Step by Step program
Autoři: Koníčková, Klára ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aktéři; inkluzivní vzdělávání; Kompetentní učitel 21. století (ISSA); legislativa; postoje; Začít spolu; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; actors; attitudes; Inclusive education; ISSA s Definition of Quality Pedagogy; legislative; participants; Step by Step

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/111723

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-408486


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-12-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet