Název: MIMO-LIDSKÉ: proměny obrazu člověka v malířství druhé poloviny čtyřicátých až šedesátých let 20. století. Teoretická a metodologická východiska.
Překlad názvu: BEYOND THE MAN: Transformations of the image of the man in painting from the mid-1940s until the 1960s. Theoretical and methodological principles.
Autoři: Murár, Tomáš ; Vojvodík, Josef (vedoucí práce) ; Konečný, Lubomír (oponent) ; Bydžovská, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: mimo-lidskost|druhá světová válka|Theodor W. Adorno|Giorgio Agamben|Miroslav Petříček|Fritz Novotny|Maurice Merleau-Ponty|fenomenologie|abstraktní malířství|jiná moderna|antropologie obrazu|Vídeňská škola dějin umění|Konrad Fiedler|Friedrich Nietzsche|Max Dvořák|Alois Riegl|teorie a metodologie dějin umění; beyond-the-man|World War II|Theodor W. Adorno|Giorgio Agamben|Miroslav Petříček|Fritz Novotny|Maurice Merleau-Ponty|phenomenology|abstract painting|other modernity|anthropology of images|Vienna School of Art History|Konrad Fiedler|Friedrich Nietzsche|Max Dvořák|Alois Riegl|theory and methodology of art history

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/111152

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405725


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet