Název:
Marketingová strategie elektronického obchodu na trhu software
Překlad názvu:
Marketing strategy for E-commerce
Autoři:
Klega, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kasan, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je vypracování ucelené strategické koncepce v oblasti e-komerce, která je dále aplikována na internetový obchod devShop.cz. Nedílnou součástí této práce je situační analýza, která je základem pro stanovení cílů a celkové marketingové strategie. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení dosažených cílů a hodnocení úspěšnosti marketingové strategie.This diploma thesis clarifies problems of the marketing strategy in e-commerce. It is generally devote to marketing management of the electronic shop and strategic marketing planning. It describes marketing strategie, their systematization and marketing strategies that can be used by e-shop.
Klíčová slova:
e-komerce; marketingová strategie; marketingový mix; e-commerce; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8054