Original title: Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice
Authors: Solnička, Martin ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Mrázová, Hana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Ve své diplomové práci jsem se rozhodl nahlédnout blíže na problematiku věrnosti zákazníků konkrétní značce. Cílem této práce je provést segmentaci zákaznické základny ČMSS a navrhnout opatření vedoucí k posílení této zákaznické základny. Rozdělení zákazníků je provedeno pomocí výzkumného nástroje PRETORIAN. Ten umožňuje měřit nejen loajalitu značky vyjádřenou preferencí, ale především dlouhodobé postoje ke značce a postoje k jejím konkurentům.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4708

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4037


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share