Original title: Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Translated title: Marketing communications in a chosen company
Authors: SCHREIEROVÁ, Markéta
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: communication mix; communication strategy; communication tools; efficiency of a communication; marketing communication; marketing strategy; target market; cílový trh; efektivnost komunikace; komunikační mix; komunikační nástroje; komunikační strategie; marketingová komunikace; marketingová strategie
Citation: SCHREIEROVÁ, Markéta. Marketingová komunikace ve vybraném podniku. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/59155

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403744


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-10-19, last modified 2020-03-26


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share