Název: Věrnostní programy jako součást on-line marketingu na příkladu značek Staropramen a Coca-Cola v letech 2008-2009
Překlad názvu: Loyalty Programs as Part of Online Marketing on the Example of Staropramen and Coca-Cola Brands between 2008-2009
Autoři: Nevyhoštěný, Martin ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/108402

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403287


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet