Original title:
Návrh doplnění/změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Translated title:
Proposal to add/ change of the Marketing Communications of a Selected Company
Authors:
Pospíšilová, Julie ; Procházka, Jiří (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá doplněním/změnou marketingové komunikace konkrétní společnosti. Jedná se o nově otevřenou kavárnu a fit studio OMNI v Medlánkách. Teoretická část se zabývá obecnými pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu. V analytické části se seznámíme se společností OMNI, analyzujeme její marketingové prostředí a současný marketingový mix. Výsledkem práce je pak návrh na zlepšení marketingové komunikace v oblasti poskytujících služeb.
The master thesis is dealing to add/chase of the marketing communications of a selected company. This is a new opened cafe and fit studio OMNI in Medlánky. The theoretical part deal general terms of marketing communication and communication mix. In the analytical part introduces the company OMNI, analyze its marketing enviroment and its current communication mix. The reset is a proposal to improve the marketing communication in the area of service provision.
Keywords:
communication; Marketing; marketing mix; promotion; service; komunikace; Marketing; marketingový mix; propagace; služba
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178061