Original title:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Translated title:
Proposal of Communication Mix of the Selected company
Authors:
Navrátilová, Nikola ; Bumberová, Veronika (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje převážně na návrh komunikačního mixu vybraného podniku. Je rozdělena na tři hlavní části. První část je zaměřena na teoretická východiska k dané problematice, vymezuje základní definice a pojmy související s marketingem a marketingovou komunikací. Dále je zaměřena na charakteristiku vybraných analýz mikroprostředí a makroprostředí vybraného podniku, které jsou podstatné pro následující části diplomové práce. Druhá část je zaměřena na samotnou analýzu současné situace vybraného podniku a třetí část na návrh komunikačního mixu tak, aby byl v souladu se základními cíli podniku.
The thesis focuses mainly on the design of the communication mix of the selected company. It is divided into three main parts. The first part is focused on the theoretical basis for the given issue, defines basic definitions and terms related to marketing, marketing communications. It also focuses on the characteristics of selected analyses of the microenvironment and macroenvironment of the selected company, which are essential for the following parts of the diploma thesis. The second part is focused on the actual analysis of the current situation of the selected company and the third part on the actual design of the communication mix in order to comply with the basic objectives of the company.
Keywords:
communication; communication mix; marketing; marketing communication; komunikace; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178040