Original title:
Využití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnosti
Translated title:
Application of CRM for Strengthening Competitive Position of Chosen Company
Authors:
Vašková, Helena ; Barboříková, Irena (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Řízení vztahů se zákazníky je tématem napříč všemi obory. Jeho význam spočívá především v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky s využitím informačního systému. Cílem práce je analýza stávající úrovně řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti a návrh opatření vedoucích k jejímu zlepšení.
Customer relationship is the theme across all segments. Its importance consists especially in building long-term relationships with customers. This master‘s thesis deals with customer relationship management using information system. The aim of the thesis is to analyse current CRM level in chosen company and to give the improvement proposals.
Keywords:
CRM; CRM system; customer relationship management; database of customers; CRM; databáze zákazníků; informační systém pro podporu CRM; řízení vztahu se zákazníkem
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/177972