Original title:
Plán prodeje výtahového komunikátoru do vybraných zemí EU
Translated title:
Plan of sale of elevator communication product to the chosen countries of EU
Authors:
Mansfeld, David ; Král, Petr (advisor) ; Tyl, Ondřej (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato prace predstavuje společnost 2N Telekomunikace a.s. a popisuje její strategii při vstupu na vybrané trhy Evropské Unie v výtahovým komunikátorem. Součástí je teoretický přístup, který přibližuje činnosti, které jsou obvyklé se vstupem podniků na mezinárodní trhy. Poznatky z této části jsou využity v praktickém popisu kroků, které učinila firma 2N, když na zahraniční trhy vstupovala.This thesis presents 2N Telekomunikace a.s. company and describes its strategy when entering chosen countries of European Union with lift communicator. Part of this work provides theoretical view, which focuses on steps that are usual when companies enter international markets. Knowledge from this part of thesis is used in practical approach of 2N company that entered these foreign markets.
Keywords:
international marketing; SME; telecommunications; malé a střední podniky; mezinárodní marketing; telekomunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8025