Název:
Plán prodeje výtahového komunikátoru do vybraných zemí EU
Překlad názvu:
Plan of sale of elevator communication product to the chosen countries of EU
Autoři:
Mansfeld, David ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato prace predstavuje společnost 2N Telekomunikace a.s. a popisuje její strategii při vstupu na vybrané trhy Evropské Unie v výtahovým komunikátorem. Součástí je teoretický přístup, který přibližuje činnosti, které jsou obvyklé se vstupem podniků na mezinárodní trhy. Poznatky z této části jsou využity v praktickém popisu kroků, které učinila firma 2N, když na zahraniční trhy vstupovala.This thesis presents 2N Telekomunikace a.s. company and describes its strategy when entering chosen countries of European Union with lift communicator. Part of this work provides theoretical view, which focuses on steps that are usual when companies enter international markets. Knowledge from this part of thesis is used in practical approach of 2N company that entered these foreign markets.
Klíčová slova:
malé a střední podniky; mezinárodní marketing; telekomunikace; international marketing; SME; telecommunications
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8025