Original title:
Rizika spojená s marketingovými aktivitami
Translated title:
Risks Related to Marketing Activities
Authors:
Jirků, Edita ; Habr, Tomáš (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je věnována problematice řízení rizik spojených s marketingovými aktivitami společnosti Innovatrics s.r.o. Práce se dělí na tři hlavní části. První část se zabývá teoretickými východisky, druhá obsahuje informace o společnosti, představení marketingových aktivit společnosti a analýzu rizik, která jsou s těmito aktivitami spojena. Poslední část práce se věnuje návrhům na minimalizaci rizik marketingových aktivit.
This master’s thesis deals with problems of risk management connected to the marketing activities of Innovatrics s.r.o. The thesis contains three main parts. First part includes theoretical basics, second part is consisted of information about company, marketing activities inside the company and risks, which are connected with activities. Final part of the thesis dedicates to suggestions for risk minimization.
Keywords:
advertising; analyse; marketing; marketing activities; marketing mix; risk; risk management; analýza; marketing; marketingové aktivity; marketingový mix; reklama; riziko; řízení rizik
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/179464