Original title:
Marketingový mix společnosti
Translated title:
Marketing Mix of a company
Authors:
Falta, Marek ; Ryba, Petr (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové mixu ve společnosti TOTEM BIKES, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá část se poté zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a analýzu současného marketingového mixu. Na základě zjištěných výsledků je poslední část věnovaná možným návrhům zlepšení marketingového mixu.
The master’s thesis focused on the design of marketing mix of the company TOTEM BIKES, s.r.o. The thesis is divided in to three parts. The first part is summarizes theoretical knowledge from marketing and marketing mix. The second part analysis the external and internal environment and current marketing mix of the company. Based on the result from analytical part the last part is dedicated to suggestions for improvement of marketing mix of the company.
Keywords:
distribution; marketing; marketing mix; price; product; promotion; swot analysis; cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; swot analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/177947