Original title:
Návrh komunikačního mixu podniku
Translated title:
Proposal of Marketing Communication Mix of a Company
Authors:
Třísková, Veronika ; Sperková, Romana (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřená na návrh komunikačního mixu pro existující truhlářství. Truhlářství Michal Večeřa je společnost, která se zaměřuje na výrobu nábytku na míru. Diplomová práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou uvedeny základní poznatky z literatury. V analytické části je uvedena analýza současného stavu společnosti a dotazníkové šetření. V návrhové části jsou uvedeny vlastní návrhy komunikačního mixu truhlářství.
The thesis is focused on the draft of communication mix for existing joinery. Joinery Michal Večeřa is a company that specializes in tailor-made furniture production. The diploma thesis consists of theoretical, analytical and proposal part. The theoretical part of the thesis contains basic knowledge of literature. In the analytical part there is an analysis of the current state of the company and a questionnaire survey. In the design part there are the own proposals of the communication mix of the joinery.
Keywords:
communication mix; Marketing; marketing mix; questionnaire; SWOT analysis; dotazník; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/177945