Original title:
Inovace módní e-komerce
Translated title:
Innovation of the Fashion e-Commerce
Authors:
Sojka, David ; Ing.Vít Hanák (referee) ; Putnová, Anna (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomické problematiky módní e-komerce. Na základě teoretických východisek posuzuje analýzu současného stavu včetně aktuálně používaných metod pro minimalizaci této problematiky. Dále je navrženo řešení, na jehož základě lze zredukovat ekonomický i ekologický dopad na udržitelný rozvoj této obchodní činnosti. Výstupem této práce je ucelený, kvalitní a realizovatelný návrh inovace, který bude založen na adekvátních postupech pro jeho realizaci.
This bachelor thesis deals with economic problematics of fashion e-commerce. According to the theoretical backgrounds, it evaluates the analysis of the current state-of-art including currently used mitigation methods. Further, a solution is being proposed for the reduction of the economic and ecological impact on sustainable development of this business activity. The result of this thesis is a comprehensive, quality and feasible innovation proposal, which will be based on adequate methods for its realization.
Keywords:
business plan; fashion e-commerce; innovation; sustainable development; inovace; modní e-komerce; podnikatelský záměr; udržitelný rozvoj
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178550