Název:
Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků
Překlad názvu:
The Application of Fuzzy Logic for Evaluation of Quality of Customers
Autoři:
Homola, Rostislav ; Kudrna, Josef (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá hodnocením kvality zákazníků společnosti Heineken Česká republika, a. s. za pomoci využití teorie fuzzy logiky jako pokročilé metody rozhodování, která bude dále prakticky aplikována v rámci vlastního návrhu řešení. Na základě zvolených parametrů bude sestaven model sloužící k optimálnímu zhodnocení zákazníků společnosti, na jejímž základě může společnost dále rozhodnout, zda s daným zákazníkem spolupracovat či je pro ni výhodnější tuto spolupráci ukončit. Samotné řešení práce je realizováno za podpory programů Microsoft Excel a MATLAB.
Master thesis deals with quality evaluation customers of Heineken Česká republika, a. s. using the theory of fuzzy logic as an advanced decision-making method, which will be further practically applied within the design of the solution. Based on the selected parameters, a model will be developed to optimize the value of the company's customers, on the basis of which the company may also decide whether to cooperate with the customer or it is more advantageous for them to terminate this cooperation. The work itself is supported by Microsoft Excel and MATLAB.
Klíčová slova:
formulář; Fuzzy logika; hodnocení zákazníků; MATLAB.; MS Excel; VBA; form; Fuzzy logic; MATLAB.; MS Excel; rating of customers; VBA
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177853