Original title:
Návrh změn marketingového mixu konkrétního pekařství a cukrářství
Translated title:
Suggestion of Changes in the Marketing Mix of specific Bakery and Confectionery
Authors:
Ryšavá, Klára ; Faltus, Robert (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor marketingového mixu společnosti Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. V teoretické části jsou uvedeny definice základním marketingových pojmů souvisejících s touto problematikou. V analytické části je uveden rozbor vnějšího a vnitřního prostředí a analýza současného stavu společnosti. Poslední část je věnována vlastním návrhům na zlepšení některých prvků marketingového mixu.
The Bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix in company Pekařštví a cukrářství Sázava s.r.o. The theoretical part contains definitions of basic marketing concepts related to this topic. In the analytical part the analysis of external and internal environment is given along with the analysis of the current state of the company. The last part is dedicated to my own suggestions for improvement of some marketing mix elements.
Keywords:
distribution; marketing; marketing mix; price; product; promotion; SWOT analysis; cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178724