Original title:
Návrh změn/doplnění v marketingové komunikaci farmářského řeznictví
Translated title:
Marketing Communication
Authors:
Kalus, Jiří ; Škarková, Andrea (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Mikrofarma, s.r.o., konkrétně na prodejnu v centru Brna. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Následně je vypracována analýza komunikačního mixu prodejny v centru Brna a porovnání s blízkými konkurenty. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
The dissertation aims on marketing communication of the company Mikrofarma, s.r.o., especially on shop in the centre of Brno. Theoretical part contains knowledges from marketing mix focusing on promotion and instruments of communication mix. After that is elaborated analysis of communication mix of shop in centre of Brno and it´s compared to close competitors. Base on knowledge from analysis part are created suggestions to built up promotion.
Keywords:
competition.; Facebook; Marketing communication; promotion; Facebook; konkurence.; Marketingová komunikace; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178713