Název:
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti v sektoru obchodu a služeb
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix of Selected Company in the Trade and Service Sector
Autoři:
Kuldová, Sabina ; Dostalíková, Hana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavní cíl bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Lemur v.s.a. a návrhy na jeho zlepšení. Teoretická část bakalářské práce se pak zaměřuje na popis východisek, která s danou problematikou souvisí. Nedílnou součástí bakalářské práce je také charakteristika společnosti, marketingový mix, SWOT analýza a v neposlední řadě komunikační mix, na něhož jsou v poslední části práce zpracovány návrhy na zlepšení současné situace.
The main objective of this bachelor thesis is the analysis, evaluation of the existing communication mix of the company Lemur v.s.a. and it’s proposals to improve it. The theoretical part of the bachelor thesis focuses on a description of the basics, which are related to the issue. Integral part of this thesis is also a company characteristics, marketing mix, SWOT analysis and last but not least communication mix to which are processed suggestions for improvement of the current situation in the last part of the thesis.
Klíčová slova:
komunikace; Komunikační mix; podpora prodeje; reklama; vztahy s veřejností; advertising; communication; Communication mix; public relations; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178707