Název:
Návrh komunikačních nástrojů podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Tools of the Company
Autoři:
Ďuriš, Jakub ; MBA, Dalibor Malina, (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Bakalárska práca je zameraná na zlepšenie komunikačného mixu spoločnosti Agentúra Amadeus, s.r.o., ktorá sa zaoberá organizáciou kultúrnych a spoločenských podujatí. Práca sa skladá z teoretickej časti, ktorá sa zaoberá základnými termínmi marketingu, ďalej analytickou časťou, kde sú popísané súčasné nástroje komunikačného mixu. V poslednej časti je navrhnutý nový komunikačný mix.
The Bachelor thesis deals with the improvement of communication mix of Agency Amadeus, s.r.o., which focuses on organizing of cultural and social events. The thesis consists of a theoretical part, which deals with the basic terms of marketing, followed by the analytic part describing the tools of the communication mix. The last part lays down a proposal of a new communication mix.
Klíčová slova:
communication; communication mix; culture; events; marketing; online marketing; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178705