Original title:
Proces změny zákazníka
Translated title:
Customer Change Process
Authors:
Otradovcová, Andrea ; Šubrtová, Šárka (referee) ; Juřica, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení procesu v rámci vybrané společnosti. Součástí práce jsou potřebná teoretická východiska. V analytické části je podrobně popsán vybraný proces. Po identifikaci slabých míst procesu jsou v návrhové části navrženy jednotlivé kroky daného procesu, které by měly vést ke snížení nákladů.
This bachelor thesis is focused on the improvement of the business process. In the first part of the thesis is a necessary theoretical background. In the analytical part, the process is described in detail. At the end is suggested improvement of the process to reduce costs.
Keywords:
business process management; company; customer; customer change; process; proces; procesní řízení; společnost; změna zákazníka; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178643