Název:
Proces změny zákazníka
Překlad názvu:
Customer Change Process
Autoři:
Otradovcová, Andrea ; Šubrtová, Šárka (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení procesu v rámci vybrané společnosti. Součástí práce jsou potřebná teoretická východiska. V analytické části je podrobně popsán vybraný proces. Po identifikaci slabých míst procesu jsou v návrhové části navrženy jednotlivé kroky daného procesu, které by měly vést ke snížení nákladů.
This bachelor thesis is focused on the improvement of the business process. In the first part of the thesis is a necessary theoretical background. In the analytical part, the process is described in detail. At the end is suggested improvement of the process to reduce costs.
Klíčová slova:
proces; procesní řízení; společnost; změna zákazníka; zákazník; business process management; company; customer; customer change; process
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178643