Název:
Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě"
Překlad názvu:
Semantics of Czech Beer Advertisements Or "Men to Themselves"
Autoři:
VEDROVÁ, Adéla Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá sémantickou analýzou české pivní reklamy (vizuální a audiovizuální) různých značek za uplynulou dobu posledních dvaceti let. Práce na základě teoretických poznatků, vycházejících zejména z primárních reklamních postupů, psychologie a jazyka reklamy, dekóduje a interpretuje obsah jednotlivých zvolených reklam. Pro komplexní obsáhnutí tématu je diplomová práce doplněna o poznatky z historie piva, pivovarnictví a právního vymezení reklamy na alkohol. The thesis focuses on the semantic analysis of the advertisement of different Czech beer brands which have been on the market for the last twenty years. The theoretical part consists of the interpretation of marketing strategies and psychology and decodes the typical advertising language and content of chosen advertisements. The thesis also deals with the history of beer, brewery and law restrictions of advertising alcoholic products.
Klíčová slova:
jazyk reklamy; pivní reklama; pivo; psychologie reklamy; sémantická analýza; česká reklama; advertising of beer; czech advertising; langue of advertising; psychology of advertising; semantic analysis Citace: VEDROVÁ, Adéla. Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě". České Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/52938