Original title:
Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Authors:
Bidlová, Karolína ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Nováček, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.
Keywords:
charakteristika společnosti; marketingový mix; nový výrobek; proces vývoje nových výrobků; změna výrobkového portfolia společnosti
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7989