Original title: Práce s ilustrací v mateřské škole jako podpora porozumění předčítanému textu
Translated title: Working with illustration in kindergarten as a support of reading comprehension
Authors: Richterová, Kristýna ; Laufková, Veronika (advisor) ; Rybárová, Eva (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: craft and structure; illustration; key pictures; predicting; preschool children literature; reading comprehension; reading strategies; visual literacy; work with books in kindergarten; work with illustration in kindergarten; ilustrace; klíčové obrázky; literatura pro děti předškolního věku; metody práce s knihou v mateřské škole; porozumění textu; práce s ilustrací v mateřské škole; předvídání; ustálené prvky; vizuální gramotnost; čtenářské strategie

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/106311

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397099


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-07-25, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share