Název: Změny v náplni práce výchovného poradce na běžné základní škole po zavedení inklusivního vzdělávání.
Překlad názvu: Changes in the role of a regular elementary school counsellor after the implementation of an inclusion model.
Autoři: Medová, Petra ; Richterová, Magdalena (vedoucí práce) ; Linková, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Inkluzivní vzdělávání - společné vzdělávání; kariérní poradenství; pedagogicko psychologická poradna; třídní učitel; výchovný poradce; základní škola; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; career counseling; elementary school; Inclusion; psychological and pedagogical advice bureau class teacher; school Guyance counselor; students with special educational needs

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/106116

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397015


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet