Název:
Cesta žáka 1. třídy vyučovaného Hejného metodou k pochopení sčítání a odčítání
Překlad názvu:
The path of the 1st grade pupils taught by the Hejný´s method to the comprehension of addition and subtraction
Autoři:
HAMERLOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá porozuměním operací sčítání a odčítání u žáků v hodinách vedených Hejného metodou. Cíl diplomové práce byl splněn prostřednictvím analýzy žákovských řešení vybraných úloh z učebnic nakladatelství Fraus. Pro zjišťování informací byla vybraná kombinace metod akčního a kvalitativního výzkumu. Výzkum probíhal ve školním roce 2017/2018 na základní škole na Praze-východ.This thesis is focused on understanding of addition and subtraction by pupils during maths lessons by Hejný. The aim of the thesis was fulfilled using analysis of pupil's solutions of some chosen exercises from publisher's Fraus textbooks. For the information survey, a combination of action and qualitative research methods. The research was carried out in the school year 2017/2018 at the primary school in the Prague - east district.
Klíčová slova:
hejného metoda; Hejný; klíčové principy; odčítání; sčítání; addition; Hejný; Hejný´s method; key principles; subtraction Citace: HAMERLOVÁ, Lucie. Cesta žáka 1. třídy vyučovaného Hejného metodou k pochopení sčítání a odčítání. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/52685