Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra
Překlad názvu:
Marketing Research of customer satisfaction in the Prague Sports Center
Autoři:
Kejvalová, Elena ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra Cíle: Hlavním cílem této práce je získat informace o spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra prostřednictvím marketingového výzkumu a na jeho základě vypracovat analýzu, ze které se vyvodí závěry a případná další doporučení pro vedení daného sportovního centra. Metody: V této práci byla využita kvalitativní metoda marketingového výzkumu, konkrétně formou dvou rozhovorů - první s manažerem centra a druhý se dvěma recepčními, a dále pak skryté pozorování ve sportovním centru. Také byla použita kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníku, který vyplnilo 136 zákazníků sportovního centra. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že sportovní centrum je mezi zákazníky velmi oblíbené, ale stále tu je ještě pár věcí, které by se daly zlepšit. Výsledkem práce je i návrh možných zlepšení, která by mohla vést ke zvýšené návštěvnosti sportovního centra během méně oblíbených dnů a hodin, učinit zákazníky ještě o něco spokojenějšími a zároveň zvýšit celkové příjmy. Klíčová slova: marketing, spokojenost zákazníků, sportovní služby, sportovní marketing, 7C, marketing služebTitle: Marketing Research of Customers' Satisfaction in a Prague Sports Centre Objectives: The main goal of this work is to gather information about customers' satisfaction in one Prague Sports Centre through marketing research. Then, based on that research, analyze the data so that conclusions and possible further recommendations for the management of the sports center can be made. Methods: In this thesis, both quantitative and qualitative methods of the marketing research were used. Qualitative in the form of two interviews that were held in the centre - one with the manager of the centre and the second one with two members of staff, last but not least a hidden observation of one sport class in the sport centre. Quantitative method was in the form of an electronic questionnaire filled in by 136 customers of the sport centre by computer in the hall. Results: This thesis has revealed that the sport centre is very popular among its customers but there are still few things to improve. The results of this work are also suggestions of some possible improvements that could lead to an increased attendance at the sport centre during less popular days and times while also increasing customer's satisfaction and total revenue. Keywords: marketing, customers' satisfaction, sport services, sport marketing, 7C,...
Klíčová slova:
7C; marketing; marketing služeb; spokojenost zákazníků; sportovní marketing; sportovní služby; 7C; customer satisfaction; marketing; marketing of services; sport marketing; sport services