Název:
Spokojenost zaměstnanců ve vybraném podniku
Autoři:
TICHÁ, Anežka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním tématem této práce je průzkum spokojenosti zaměstnanců. Cílem je zhodnotit jednotlivé faktory ovlivňující pracovní spokojenost a tím i celkovou spokojenost zaměstnanců ve vybrané firmě. Zaměřila jsem se na pobočku firmy Kaufland, v. o. s. v Hradci Králové. Pro tento průzkum jsem zvolila metodu anonymního dotazování a vytvořila jsem dotazník o 19 otázkách, který jsem v papírové podobě rozdala na pobočce. Po jeho vyplněni zaměstnanci jsem sečetla odpovědi na jednotlivé otázky, a ty zpracovala do tabulek, po té jsem zpracovala jednotlivé faktory do dílčích grafů. Z těchto grafů je možné vyčíst, že jsou zaměstnanci pobočky Kauflandu převážně spokojeni. Ovšem například faktory, jako je systém odměňování, známky fluktuace nebo možnost sebevzdělávání, vykazovaly nižší hodnoty spokojenosti. Nejmenší spokojenost projevují pracovníci u nastaveného systému zaměstnaneckých benefitů. V návaznosti na tyto výsledky byla navržena opatření, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti s jednotlivými faktory. Výsledky této práce byly předány firmě, která na jejich základě může provést změny a navýšit tak spokojenost svých zaměstnanců. The main topic of this study is the employee satisfaction survey. The aim is to evaluate all of the factors influencing work satisfaction and the overallsatisfaction of employees in a chosen company. I focused on a local branch of Kaufland v. o. s., Hradec Králové. For this survey I chose the method of anonymous questioning. I created a questionnaire with 19 questions, which I distributed on paper form at a branch. After filling it in, I counted up answers to each of questions, and this I utilized into the tables. After this I created the graphs for each of the factors. It is possible to read, from these graphs, that the employees of the Kaufland branch are mostly satisfied. But factors such as the reward system, the signs of fluctuation or the chance of self-education shoved lover degree of satisfaction. The least satisfaction is shown in the system of empoyee benefits. Following these results it was suggested some arrangement, which should lead to higher satisfaction in individual factors. The results of this study were handed over to a company that can make changes and improve the satisfaction of employees.
Klíčová slova:
dotazník; faktory pracovní spokojenosti; fluktuace; pobočka; spokojenost zaměstnanců; branch; employee satisfaction; factors of employee satisfaction; fluctuation; questionnaire Citace: TICHÁ, Anežka. Spokojenost zaměstnanců ve vybraném podniku. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/54110